Onder het onderdeelnummer staat dat dit onderdeel past op "Chrysler 2018-17 & 2015-14". Dus wat doe je als je, net als ik, een
Je kunt hier een video bekijken:Ik begrijp dat het onderdeel nog niet beschikbaar is. Ik probeerde de pagina te vinden die je in de originele post hebt gekopieerd.
P.S. bedankt voor het plaatsen!
Nee, ga terug naar post #3, daar heb ik het vandaan!Of ga terug naar Post #6.![]()
Het was op voorraad toen ik het plaatste. Heb er een aan mijn winkelwagen toegevoegd en toen ik thuiskwam en klaar was om mijn kaartgegevens in te typen, was het weg. Ach ja. Ik heb geen haast om het te krijgen, anders had ik mijn lunchpauze besteed aan het intypen van mijn kaartnummer op mijn telefoon.Ik heb het gisteren nog bekeken, misschien maandag, en er stond nog steeds 'uitverkocht'.
Ja, maar ik betwijfel of Autozone dezelfde toegang heeft.Hetzelfde is mogelijk bij Autozone, O'Reilly's en waarschijnlijk ook bij andere grote onderdelenwinkels. De districtsmanager van mijn lokale Autozone schepte laatst nog op over hoe ze aan moeilijk te vinden onderdelen kon komen die niet eens op hun site stonden. Ik denk dat ze droomde toen ze dacht dat ze die '15 F-150 klepbehuizing bedradingsframe kon krijgen die niet meer werd geproduceerd.
Het is blijkbaar voor 2014+ maar kan waarschijnlijk worden gebruikt voor de probleemgevoelige jaren ervoor, als het goed vastgeschroefd kan worden en de koeler past? 2014+ was een herontwerp en zou beter gebouwd moeten zijn dan voorgaande jaren, dus ik verwacht niet dat het uitvalpercentage hoog is. Beter van niet.Alle details - onderdelenbron, onderdeelnummer, wie het werk heeft gedaan, etc. worden gewaardeerd.
Het zou geweldig zijn als iemand het percentage uitval van dit onderdeel wist.
Je hebt ook het 2014+ koelerblok nodig als je het oudere model hebt. De manier waarop ze aan de hoofdbehuizing van de koeler worden bevestigd, is anders.Ik denk dat deze nieuwere adapter op alle 3.6L kan worden gebruikt, maar je moet er ook voor zorgen dat je de nieuwere dop en de nieuwere filter krijgt.