Vervangen we niet (goede?) Chrysler-oliefilterhuizen door (betere?) aftermarket-huizen (Dorman?)?Ik heb die gezien, maar gezien de reputatie van de plastic Amazon-specials zou het me niet verbazen als er metaalschaafsel in zat. Inspecteer er zeker een grondig voordat je hem installeert, en als hij met een filter komt, gooi die troep dan weg en doe er een goede in.
O Reilly's heeft de beste productfoto's die ik kon vinden.Binnenkort komt er een nieuwe Dorman-behuizing uit die op alle V6 Pentastar-motoren past.
De manier waarop de voorraad van RockAuto werkt, is vreemd. Eerst zag ik dat de behuizing niet op voorraad was. Toen kwam hij een paar dagen later weer op voorraad. Toen was hij een dag later of zo weer niet op voorraad en toen bleef ik hun pagina meerdere keren per dag controleren en ongeveer 1-2 dagen later stond hij weer op voorraad en kocht ik hem.In de reacties op die video zei iemand dat de originele Dorman-koeladapter tot half juni niet op voorraad is. Iedereen die problemen heeft om ze te vinden, nou, er zijn er gewoon geen.
Koeler bovenop is anders. Voor zover ik weet kun je de behuizing van 2014+ installeren, maar dan heb je ook een nieuwe koeler nodig.Ik heb een Grand Caravan uit 2013 en er staat dat deze behuizing niet op de mijne past. Wat zou het verschil zijn na modeljaar 2013? Fysiek ziet dit onderdeel er precies hetzelfde uit als wat in mijn bus zit, behalve dat de mijne natuurlijk van plastic is.